Menú de accesibilidade con accesos directos a menús e contidos

Inicio Sirgo Torcendo Logotipo de Sirgo Torcendo

Menú de selección de idioma Menú principal coas seccións fundamentais da web

Vox Suavis

volver

Levados da fascinación pola beleza do folclore español, e da excelencia da súa interpretación, os membros de Vox Suavis deciden xuntarse coa intención de revivir certos aspectos de músicas que, en moitos casos, están preto da desaparición.

O grupo toma como referente o traballo e a mensaxe de personalidades como Felipe Pedrell, Kurt Schindler, Alan Lomax, Joaquín Díaz ou García Matos, etnomusicólogos e compositores coñecidos por reivindicar unha cultura musical baseada nunha tradición oral de inmensa riqueza e peso artístico.

Vox Suavis pretende construír pontes desde a música medieval e renacentista de raizame culta ata a música popular de tradición oral. Un dos seus postulados básicos é que o estudo e a interpretación da música tradicional facilita a interpretación da música antiga, o que acrecenta o diálogo permanente entre ambos os estilos musicais.

O grupo interpreta varios repertorios con características comúns, arrequecéndose con este contraste. A partir desta idea, Vox Suavis presenta músicas procedentes de diferentes rexións da Península Ibérica (Estremadura, Ávila, Santander, Andalucía...) e diferentes contextos culturais (comunidades sefardís, cantigas galego-portuguesas ou cancións dos séculos XIII, XV e XVI). Un amplo repertorio interpretado por varios músicos, todos eles formados no eido da música antiga.

DOMINIQUE VELLARD - tenor e oud

Comeza a cantar no coro de Notre-Dame de Versailles (Francia) e tras os seus estudos no conservatorio conságrase durante tres anos á obra de Monteverdi. En 1979 funda o Ensemble Gilles Binchois, dedicándose así ao repertorio da Idade Media e o Renacemento. Unha das súas principais vías de estudo é a música de tradición oral, prestando especial atención ao que esta poida achegar á interpretación da música antiga. Ten gravado máis de 40 discos e desde 1982 é profesor de Canto e Ensemble no Departamento de Música Medieval da Schola Cantorum de Basilea (Suíza). É director artístico do festival Les Rencontres Internationales de Musique Médiévale du Thoronet (Francia) desde 1991 e, desde 2003, do festival Les Meslanges du Printemps, en Talant-Dijon.

ANA ARNAZ - soprano e percusión

Comeza os seus estudos de música na escola Miguel Fleta de Huesca (España). Obtén o diploma superior de canto no conservatorio do Liceo de Barcelona coa mención de honra. En Basilea comeza unha especialización en música antiga cos profesores Dominique Vellard e Richard Levitt, na Schola Cantorum. Xunto con Vox Suavis funda os ensembles La Cecchina, de música barroca europea, e Ex Luce, de música popular e contemporánea. Ten actuado en diferentes festivais de Europa e realizado varias xiras en EE.UU. Gravou e realizou concertos con ensembles de música antiga como o Gilles Binchois e imparte regularmente cursos de canto e interpretación da música antiga. Actualmente leva a cabo un estudo sobre a música de tradición oral española.

BAPTISTE ROMAIN - VIELA E GAITA

Comezou estudando violín e composición na escola de música de Rueil-Malmaison (Francia). A seguir continuou formándose no Centre de Musique Médiévale, de París, onde se especializou no repertorio medieval e renacentista e estudou canto, gaita antiga e viela cos profesores Marco Horvat, Jasmin Martorell e Lucie Jolivet. Actualmente estuda na Schola Cantorum de Basilea con Dominique Vellard, Randall Cook e Crawford Young; asemade asiste ás clases de ensemble de Pierre Hamon, no Conservatorio Nacional Superior de Lyon. Traballa regularmente cos ensembles Gilles Binchois (Dominique Vellard), La Morra (Mixaj Gondko), Leones (Marc Lewon) e Les Jardins de Courtoisie (Anne Quentin).

TOBIE MILLER - zanfona, frauta de bico e canto

Estudou frauta de bico e frauta traveseira en Canadá (Universidade McGill: bachelor of music, honours, 2004), e continuou os seus estudos de especialización en música medieval na Schola Cantorum Basiliensis, con profesores como Corina Marti, Kathrin Bopp, Dominique Vellard e Sharon Weller. En abril de 2008 recibiu o seu diploma, coas mellores cualificacións. Participou en festivais de Canadá, os Estados Unidos e Europa como o Boston Early Music Festival, o Internationales Drehleier Festival Wien, o San Franscisco Early Music Society, o York Early Music Festival ou o Festival International de Musique Baroque de Lamèque. Toca con diversos grupos de música antiga como o Ensemble Baroque, de Limoges, La Serena, La Rota e Vox Suavis. Como solista de zanfona barroca tocou a dúo con Matthias Loibner e con directores como Jordi Savall, Christophe Coin e Wieland Kuijken. Ensina regularmente nos cursos de Cammac (Centro musical do lago MacDonald), Over the Water Hurdy Gurdy Festival, Les Journées de la Flûte à Bec de Montréal, así como na Schola Cantorum de Bâle. Gravou para selos discográficos como Atma Classique ou Alpha.

Vox Suavis con Dominique Vellard 1

Vox Suavis con Dominique Vellard 2

Vox Suavis con Dominique Vellard 3

  • Ana Arnaz
    soprano e percusión
    Dominique Vellard
    tenor e oud
    Baptiste Romain
    viela e gaita
    Tobie Miller
    zanfona, frauta de bico e canto

© 2009 Sirgo Torcendo. Cultural Management